دیدار مدیرعاملان دیجی کالا و بنیاد رودکی

مدیرعامل دیجی کالا در حاشیه همایش دیجی کالا در تالار وحدت با مدیرعامل بنیاد رودکی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد رودکی، مسعود طباطبایی مدیرعامل دیجی کالا و محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی در حاشیه همایش دیجی‌کالا عصر پنج‌شنبه ۲۲ شهریور در تالار وحدت با حضور امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های هنری، رضا بروزمند معاون اداری مالی و علیرضا پولاد مدیر روابط عمومی بنیاد رودکی با یکدیگر دیدار و پیرامون همکاری‌های فرهنگی و هنری گفت و گو کردند.

طباطبایی مدیرعامل دیجی‌کالا در ابتدا در خصوص لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی و همچنین چشم‌اندازهای آتی فعالیت مجموعه دیجی کالا توضیحاتی ارائه داد.

محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی نیز در ادامه به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی پرداخت.

لزوم تعریف پیوست فرهنگی هنری برای فعالیت‌ها در حوزه‌ اقتصاد، صنعت و کسب و کار، ضرورت توجه صاحبان کسب و کارهای نو به هنرمندان و تاثیرگذاری این ارتباط بر حوزه کسب و کار ، بررسی زمینه‌های مشترک در توسعه همکاری‌های فرهنگی هنری میان دیجی کالا و بنیاد رودکی ، افزایش فعالیت‌های فرهنگی در دیجی کالا و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مدیرعامل بنیاد رودکی بر آن‌ها تاکید نمود.

در پایان این نشست مقرر شد با برگزاری جلسات مداوم و تنظیم سند همکاری، زمینه بهره‌مندی از خدمات طرفین بصورت متقابل فراهم آید.