نمایشگاه عکس‌های جهادی «روستا آباد» در برج آزادی افتتاح می‌شود

نمایشگاه بزرگ عکاسی جهادگران عرصه عشق، مهر و سازندگی « روستا آباد» از روز جمعه ۱۰ آذر در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی برج آزادی، این نمایشگاه که به همت سفیر صلح و دوستی، گالری‌گردان سارا باقرزاده و کارشناس هنری لیلا شاهنجرینی برگزار می‌شود با اختتامیه نمایشگاه انفرادی عکاسی حسین نادری با عنوان « طواف چشم‌ها » که این مجموعه‌ی ارزشمند طی فعالیت‌های این هنرمند در روستاهای مرزی کشور صورت گرفته است همزمان شده است.

آنچه که این رویداد بزرگ را متفاوت تر و مجزاتر از سایر رویدادهای فرهنگی هنری امسال می‌کند، فلسفه ی جهادی بودن و عشق‌بازی با حضرت متعال است. عشقی قدوسی و ملکوتی که از وجود اقدس خداوند در قلب جهادگران عرصه هنر و سازندگی ساری و جاری می شود.

حسین نادری، هادی دهقان پور، علی رضوانیان، احمد بلباسی، محمد وروانی فراهانی، مجید زاهدی، سمانه شیرازی، شریفه علی آبادی، کیارش کرمی، علی مرادی، پانته آ نیکزاد، فائزه کابلی، شهرام سلیمی نژاد، محمد رضایی، سجاد صفری، مهدی تیرانی با ۱۵۰ آثار از هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

علاقمندان می‌توانند از ۱۰ تا ۱۸ آذر از ساعت ۹ تا ۱۸ با حضور در تالار آیینه و کافه گالری برج آزادی از این نمایشگاه دیدن کنند.